Termeni si Conditii

Perla Trans SRL

Numele Firmei:

PERLA TRANS S.R.L.

CUI: RO 17181734

Sediu Social: SECTOR 4, STR. RADULESCU – MOTRU CONSTANTIN 20, BL.22-24, SC.D, ET.7, AP.158

Tel.: 0732.003.280

Adresa Autogara Bucuresti: Soseaua Viilor nr. 54, Sector 5, Bucuresti.

Telefon: 021 3360013  //  0213360015 ; 

contact@perlatrans.com.ro  //  office@perlatrans.com.ro 

Adresa site-ului nostru este: http://perlatrans.com.ro

Locul dvs. exact in autocar o sa fie hotarat de catre personalul PerlaTrans in functie de conditiile existente in autobuz.
PRETUL BILETULUI POATE FI SCHIMBAT FARA PREAVIZ, DAR IN NICIUN CAZ DUPA ACHITAREA LUI.
PERLA TRANS ESTE INDREPTATITA SA REFUZE TRANSPORTUL DACA:
1. BILETUL NU A FOST ACHITAT INTEGRAL DE CLIENT SAU DE AGENTIA VANZATOARE CATRE PERLA TRANS;
2. TARIFUL ACHITAT NU CORESPUNDE TIPULUI DE BILET EMIS;
3. REDUCERILE APLICATE NU SUNT JUSTIFICATE.
PERLA TRANS NU ESTE RESPONSABILA DE INTARZIERILE PROVOCATE DE:
1. ASTEPTARILE PRELUNGITE IN VAMA;
2. CONTROALELE ORGANELOR DE POLITIE SAU VAMELE DE PE TRASEU;
3. CONDITIILE DIFICILE DE TRAFIC.
PERLA TRANS NU ESTE RESPONSABILA DE ORELE DE SOSIRE LA DESTINATIE SI DE PERDEREA CONEXIUNILOR CU ORICARE ALTE MIJLOACE DE TRANSPORT.
BILETUL TREBUIE PREZENTAT OBLIGATORIU PERSONALULUI PERLA TRANS LA FIECARE IMBARCARE.
PASAGERII TREBUIE SA DETINA ASUPRA LOR DOCUMENTELE NECESARE TRECERII FRONTIERELOR (CARTE DE INDENTITATE, PASAPORT, VIZA, AUTORIZATIE DE PARASIRE A TERITORIULUI, PROCURA PENTRU MINORI, ETC.) PERLA TRANS NU ESTE RESPONSABILA DE PROBLEMELE PE CARE PASAGERUL LE POATE INTAMPINA IN TIMPUL TRECERII FRONTIERELOR SAU DE DEBARCAREA PASAGERILOR DE CATRE ORGANELE DE CONTROL, FAPT CE ATRAGE DE DREPT PERDEREA CONTRAVALORII BILETELOR.
REZERVARILE PENTRU BILETELE DUS-INTORS (OPEN-3 LUNI) SE VOR FACE CU MINIM 10 ZILE LUCRATOARE INAINTEA DATEI DORITE PENTRU RETUR. ORICE REZERVARE VA FI POSIBILA DUPA ACEST TERMEN NUMAI IN LIMITA LOCURILOR DISPONIBILE.
ANULAREA REZERVARII CU MAI PUTIN DE 12 ORE INAINTEA PLECARII ATRAGE DUPA SINE PIERDEREA CONTRAVALORII BILETULUI. ANULAREA REZERVARII CU MAI MULT DE 12 ORE INAINTEA PLECARII ATRAGE DUPA SINE PIERDEREA A 20% DIN CONTRAVALOAREA BILETULUI.
BILETUL ESTE PERSONAL SI NETRANSMISIBIL.
ORICE PASAGER ARE DREPTUL LA 50KG DE BAGAJ. DEPASIREA ACESTEI GREUTATI SE FACTUREAZA SEPARAT IN FUNCTIE DE VOLUM SI GREUTATE.
ESTE INTERZIS TRANSPORTUL DE: TUTUN, ALCOOL, SUBSTANTE INFLAMABILE, STUPEFIANTE, ARME SI MUNITII. DE ASEMENEA ESTE INTERZIS TRANSPORTUL IN BAGAJE A: BANILOR, BIJUTERIILOR, ALIMENTELOR PERISABILE CE PRIN NATURA LOR POT DETERIORA CELELALTE BAGAJE SAU POT DEGAJA UN MIROS NEPLACUT. PERSONALUL PERLA TRANS ISI REZERVA DREPTUL DE A DECIDE.
IN CAZ DE PIERDERE, FURT SAU DISTRUGERE A UNUI BAGAJ, DIN VINA COMPANIEI PERLA TRANS, POSESORUL BAGAJULUI VA FI DESPAGUBIT IN LIMITA A 50 EURO/BAGAJ IN TERMEN DE 30 ZILE. PASAGERUL VA FACE DOVADA DETINERII BAGAJULUI CU ETICHETA DE BAGAJ DE PE BILET.

POLITICA DE RETUR:

Dreptul de retur, al biletelor achizionate online prin intermediul site-ului nostru, este de 14 zile de la data achizitionarii biletului. Banii vor fi inapoiati clientului, in contul bancar specificat de acesta in cererea pe care trebuie sa o trimita pe email, in maxim 30 de zile de la data la care a fost acceptat returul de catre managementul firmei noastre si numai daca nu se poate ajunge la o reprogramare a calatoriei la o data ulterioara si implicit alocarea banilor platiti deja de catre client unui nou bilet cu o noua destinatie si/sau data de calatorie. Contul bancar specificat de client in email-ul cu cererea de retur , trebuie sa fie deschis pe numele clientului care a achizitionat biletul.